Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO CBD PREMIUM SKLEP

1) Podmiot odpowiedzialny

Właścicielem sklepu internetowego CBD PREMIUM SKLEP działającego pod adresem www. produktycbdsklep.pl jest spółka CBD Premium S.A Adres: ul. Altanowa 4/12 53-425 Wrocław, Dolnośląskie NIP: 894-31-62-163 REGON: 387774919 KRS: 0000875427 zwany dalej „Sprzedawcą”.

Operatorem klepu internetowego CBD PREMIUM SKLEP działającego pod adresem www. produktycbdsklep.pl jest firma IMAGE Ilona Kowalska, adres: 59-700 Bolesławiec, ul. 1go maja 13/2, NIP 8942924961, REGON 022519162 zwany dalej „Operatorem”. 

2) Przedmiot działalności

Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną legalnych produktów konopnych za pośrednictwem Internetu. Sprzedaż wysyłkowa obejmuje wyłącznie terytorium Polski. 

3) Definicje

Dla potrzeb niniejszego Regulaminu definiuje się następujące pojęcia:

1. Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

2. Czas realizacji zamówienia – okres, w jakim Sprzedawca dostarczy towar do klienta;

3. Klient – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie.

4. Przelew tradycyjny – płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;

5. Przelew elektroniczny – płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line lub za pośrednictwem systemu PayPal, Blik lub Szybkie Płatności.

4) Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

Wymagania techniczne do korzystania ze Sklepu są następujące: komputer, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową oraz włączoną obsługą plików cookies w przeglądarce.

5) Zamawianie towaru, przyjmowanie i realizacja zamówień

1. Informacje o produktach Sprzedawca zamieszcza na stronie www. produktycbdsklep.pl.

2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane bezpośrednio poprzez stronę internetową www. produktycbdsklep.pl.

3. Informacje znajdujące się na  www. produktycbdsklep.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient, składając zamówienie za pomocą strony internetowej kupuje towar zgodny z opisem.

4. Klient, przesyłając zamówienie, składa ofertę zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży zamawianego towaru. 

5. Wpłata pieniędzy na konto Sprzedawcy bez uprzedniego zamówienia towaru nie jest jednoznaczna ze złożeniem zamówienia. Zamówienia indywidualne złożone inaczej niż przez stronę internetową Sklepu nie będą realizowane.

6. Sprzedawca dokumentuje dokonanie zakupów dokumentem sprzedaży. 

6) Cena towaru

1. Wszystkie ceny produktów w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Ceny te nie obejmują kosztów dostawy (patrz: §7 Koszty dostawy).

2. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

4. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu.

7) Koszty dostawy

1. Dostawy realizujemy za pośrednictwem wybranych firm kurierskich oraz Poczty Polskiej.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

8) Formy płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony towar z dostawą na terytorium Polski:

1. Przelew tradycyjny lub przelew elektroniczny w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sprzedawcę. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego – po wpłynięciu pełnej wpłaty na konto Sprzedawcy.

2. Płatności elektroniczne realizowane przez systemy płatności elektronicznych PayU, Blik, PayPal i inne.

9 Warunki dostawy, czas realizacji

1. Czas realizacji zamówienia trwa 2-3 dni robocze.

2. Dostawy realizujemy na terytorium całego kraju za pośrednictwem wybranych firm kurierskich lub Poczty Polskiej. 

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

10) Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do sprzedaży. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi, z którym zawarł umowę sprzedaży, towar bez wad.

2. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówionego towaru. 

3. Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, przesyłając na adres poczty elektronicznej: biuro@cbdpremium.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Klientowi potwierdzenie w postaci zwrotnej wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną.

4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

5. Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

11) Reklamacje

1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu, niezgodności towaru z zamówieniem.

2. Reklamowany towar po zgłoszeniu do Sprzedawcy należy odesłać na adres siedziby Sklepu.

3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 7 dni od złożenia reklamacji. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni kalendarzowych. Jeżeli w ciągu 14 dni kalendarzowych Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie zostaje automatycznie uznane za uzasadnione.

4. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

Sprawdź także naszą Politykę Prywatności.